ServiceTelefonen ble dannet i 2005
Vi er i dag en erfaren leverandør i Norge innenfor outsourcing av sentralbord, kundesenter og ordrekontor.
Vi har hatt en jevn utvikling siden oppstart med kunder innen de fleste bransjer, fra enkeltmannsforetak til store konsern. Vi har gode referanser og har knyttet til oss faste kunder som har fulgt oss siden oppstarten.
I ServiceTelefonen er vi opptatt av å ivareta våre kunder.
De siste årene har selskapet gjort store forandringer på infrastrukturen med blant annet innføring av KS og Avvikshåndtering. Vi har en kontinuerlig oppdatering og utviding av våre systemer, da vi legger vekt på at våre kunder hele tiden skal få den optimale service.
ServiceTelefonen har lagt til rette for at våre kunders tekniske løsninger tilpasses systemet, dette gjør oss innovative på området.
ServiceTelefonen opererer pr. i dag med Trio Enterprise som er en helhetsløsning for profesjonell kommunikasjon.
Det er en Microsoft løsning som er egenutviklet med tilpasning og kompatibilitet med andre systemer.
ServiceTelefonen kan derfor tilrettelegge og iverksette våre tjenester uten at kunden må foreta endringer internt når det gjelder deres primære systemer.
Ta kontakt for å høre hvor mye dere kan spare!
Telefon: 62 82 76 50
kundesenter@ServiceTelefonen.no