Servicetelefonen01

Din kvalitetspartner innen sentralbord, kundesenter, ordresenter

- Din kvalitetspartner innen
sentralbord, kundesenter, ordresenter
  • Velkommen
  • Våre tjenester
  • Kvalitet
  • Våre systemer
  • Fordeler med våre tjenester
  • Kontakt

Kvalitet

ServiceTelefonen er i en prosess med å bli ISO-sertifisert. Dette setter store krav til tjenestekvalitet, – en stolthet for oss og en trygghet for kunden.

ServiceTelefonen utfører systematiske, planlagte tiltak som er nødvendige for å tilfredsstille de kravene som stilles av våre kunder. Dette er en del av vår kvalitetsstyring med fokus på å oppfylle ønsket kvalitet og profesjonalitet.

Fagansvarlig har ansvar for at opplæring og kunnskap videreformidles internt i bedriften, samle proaktivt FAQer fra sine operatører og kontinuerlig forbedre service utført på vegne av våre kunder.

○ Fagansvarlig leverer en ukentlig rapport som viser aktivitet og prestasjonsnivå i henhold til KPI og Service Level krav (Antall mottatte samtaler, antall samtaler håndtert, Sekunder snakketid, Service Level prosent, Abandon prosent.)
○ Fagansvarlig tilrettelegger møter for gjennomgang av prestasjonsnivå, adressering av problemer, spørsmål, etc.
○ Årlig «client survey» for å identifisere generell tilfredshet.

○○○ Avvikshåndtering || Sidepartskontrol || Egenkontroll || Sjekklister || Helautomatiske rapporter || Kundesenterskole || 8 moduls-opplæringsprogram

Den usynlige vikaren som alltid er tilgjengelig, vår spisskompetanse er omstilling. Av våre 8000 daglige beskjeder har vi 0,2 % avvik.
Kontakt oss nå for en uforpliktende samtale!
tel:+47 62 82 76 50
ServiceTelefonen AS
Stasjonsvegen 19
2100 SKARNES
62 82 76 50
kundesenter@servicetelefonen.no
www.servicetelefonen.no

Følg oss på Facebook
ServiceTelefonen AS
Stasjonsvegen 19
2100 SKARNES

kundesenter@servicetelefonen.no
www.servicetelefonen.no

Følg oss på Facebook
Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies). Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette.
Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.GODTA
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.