Oppnå merkbare kostnadskutt, effektiviserende tiltak og høyere
servicegrad. Vi sikrer KVALITET!
Våre tjenester er fleksible. Bestem selv hvor stor del av sentralbordet/
kundesenteret/ordremottaket dere vil outsource. Alt fra 10 % – 100 %!
SLIK FUNGERER DET:
SENTRALBORD • Din bedrift har et eget unikt nummer hos oss, dette gjør at våre ansatte vet at denne henvendelsen gjelder din bedrift, hvordan denne skal besvares og ivaretas. Våre operatører går gjennom et 8-trinns opplæringssystem hvor alle blir sertifisert og testet før prosjektet settes i gang. Vi lærer å kjenne deres bedrift og produkt.
KUNDESENTER• Vi kan koble oss på CRM systemer og registrere bestillinger. Vi er fleksible, og tilegner oss kunnskap for support, veiledning, produkt- og tjenestespesialisering. Vi har fokus på god kundeservice og kvalitet. Vi kan være såvel 1.-linje som 2.-linje support.
ORDREMOTTAK • Alle lever av salg men ingen vet når kundene ringer. Henvendelsene kommer sjelden jevnt, det medfører topper, og samtaler som ikke blir besvart. Derfor er det kostnadseffektivt at vi er ditt ordrekontor. For ordrekontor med kontinuerlig trafikk er det muligheter for store innsparinger pr år.
○○○ Back-office || Call back-funksjon || Chat || SMS || E-post || Trio Visit besøkshåndtering || Spørreundersøkelse || Kundetilfredshetsmåling || Sentralbordtjenester