ServiceTelefonen har høytekniske avanserte løsninger som vi er stolte over.
Der er vi best på markedet.
ServiceTelefonen har en egenutviklet CRM løsning som er videreutviklet fra en SharePoint løsning. Dette er en Microsoft løsning med god sikkerhet, som er kompatibelt med de fleste andre systemer.
Vår tekniske spesialløsning gir oss og våre kunder god fleksibilitet. Det gir ServiceTelefonen en infrastruktur som gjør det mulig å understøtte våre mål, og bidrar til god forretningsmessig verdi, som igjen gir utviklingsmuligheter og vekst for både oss og våre kunder.
ServiceTelefonen opererer med Trio Enterprise og en Citrix løsning. Dette har vi investert i for å kunne tilby smarte løsninger og muligheter for å dekke våre kunders behov og ønsker. Hensikten er å skape effektivisering av arbeidsprosesser som fører til mulighet for økt fokus på kjernevirksomheten som igjen bidrar til økt vekst hos våre kunder.
Våre nøkkelverdier er kvalitet, profesjonalitet, fleksibilitet, service, kompetanse, trygghet og vekst. ServiceTelefonen har lang erfaring og kompetanse innen omstilling og tilrettelegging. Vi er opptatt av kompetanseutvikling og vekst i et dynamisk miljø for å oppnå suksess.
○ ○ ○ Andre systemer:
Microsoft || TRIO || CITRIX || ZAP || MAP || VEGA || Mamut || Mobile sentralbord || SharePoint